Η εξάπλωση μιας μεταδιδόμενης ασθένειας προκαλεί αυξανόμενη ανησυχία μέσα σε μία κοινότητα. Ένας από τους τρόπους για έλεγχο της μετάδοσης σε εξωτερικούς χώρους είναι η χρήση οχημάτων με ενσωματωμένο σύστημα ψεκασμού και εκνέφωσης, το οποίο μπορεί να απολυμάνει σε ένα σύντομο χρονικό διάστημα μια μεγάλη περιοχή. Η τακτική αυτή χρησιμοποιήθηκε ιδιαίτερα κατά τους πρώτους μήνες του 2020, όταν σε χώρες όπως η Κίνα, οι Φιλιππίνες και το Ιράν προσπαθούσαν να επιβραδύνουν την εξάπλωση του κορονοϊού.
Έτσι και στην περίπτωση αυτή, οι τοπικές αρχές σχεδίασαν μια παραλλαγή αυτής την τεχνικής για τον έλεγχο της εξάπλωσης της λεγιονέλλας και επικοινώνησαν με τη Seko για την επιλογή του κατάλληλου εξοπλισμού. Το σχέδιο ήταν ένα φορτηγό σχεδιασμένο για τον καθαρισμό των δρόμων να περιλαμβάνει ένα σύστημα έκπλυσης, το οποίο όμως θα διοχετεύει χλώριο στο νερό που θα συλλέγεται από υπόγεια ύδατα της πόλης. Το όχημα θα ψεκάζει τους δρόμους με το νερό αυτό, επιτυγχάνοντας τον καθαρισμό μεγάλου μέρους της πόλης.
Μετά από ανάλυση των απαιτήσεων του πελάτη, η Seko επέλεξε έναν ελεγκτή μίας παραμέτρου Kontrol 100 και μια δοσομετρική ηλεκτρομαγνητική αντλία Tekna TPT. Για την λειτουργία του συστήματος χρησιμοποιήθηκε ένας μετρητής περιστροφικών πτερυγίων, ο οποίος εγκαταστάθηκε στην είσοδο της παροχής του νερού και στέλνει σήμα στο Kontrol 100. Το σήμα αυτό στη συνέχεια μεταφράζεται σε δεδομένα για το ρυθμό ροής, τα οποία μεταδίδονται σε ένα καταγραφικό εγκατεστημένο στο φορτηγό, καθώς και στη δοσομετρική αντλία.
Στο επόμενο βήμα, η αντλία χρησιμοποιεί τα δεδομένα που έλαβε για το ρυθμό ροής, ώστε να δοσομετρήσει με ακρίβεια την ανάλογη ποσότητα χλωρίου στο νερό. Το χλωριωμένο πλέον νερό ψεκάζεται στους δρόμους για την εξουδετέρωση των βακτηρίων της λεγιωνέλλας, καθώς και για περιορισμό της εξάπλωσης της νόσου των Λεγεωναρίων.
Το σύνολο του εξοπλισμού τροφοδοτείται από την μπαταρία 12 Volt του φορτηγού, ενώ το εγκατεστημένο καταγραφικό λαμβάνει δεδομένα για τις φορές που γέμισε το φορτηγό, καθώς και για το νερό που καταναλώνεται στο πλύσιμο των δρόμων. Με τον τρόπο αυτό, η αρμόδια αρχή μπορεί να παρακολουθεί την κατανάλωση νερού και χλωρίου, ώστε να διασφαλίζεται η μέγιστη οικονομία και αποδοτικότητα του συστήματος.